ست چاقوی 6 پارچه کارال مدل پروشات براق

(دیدگاه 1 کاربر)

این ست چاقو شامل:

  • چاقو سرآشپز 8 اینچی
  • چاقو مخصوص برش 8 اینچی
  • چاقو ساطوری کوچک 5 اینچی
  • چاقو همه کاره 5 اینچی
  • چاقو پوست کن 3.5 اینچی
  • پایه کائوچوی مقاوم با روکش سفید براق

ناموجود

شناسه محصول: 603-Karal-stainless-steel-knife-set-Proshot دسته:

در نگاه اول ظاهر جذاب و موقر ست پروشات به شما احساسی از زیبایی و رسمیت را القا می­ کند، پروشات با درخشندگی زیبایی که دارد، کاملا مناسب آشپزخانه ای مدرن و امروزی با سبک مینیمال است. پایه آن از کائوچوی با کیفیت به همراه رنگ اکریلیک ویژه که سبب درخشندگی آن شده است، ساخته شده و پروشات را به یک انتخاب ایده‌­آل تبدیل کرده است. تیغه چاقوهای ست 6 پارچه مدل پروشات از بهترین نوع استیل 18/10 ضد زنگ آلمانی ساخته شده است. در تکنولوژی ساخت تیغه ها از عملیات حرارتی ویژه ای استفاده شده که سبب تیزی ماندگار و مقاومت آن در برابر زنگ­‌زدگی شده است. ساختار این تیغه‌ها برای مقاومت و تیزی بیشتر، مخروطی شکل است و پرداخت نهایی ویژه شده‌اند. همچنین دسته های چاقو به صورت یکپارچه با بدنه ساخته شده اند و به همین دلیل از استحکام و دوام مطلوبی برخوردار هستند. این دسته ها کاملا متناسب با فیزیک دست انسان طراحی شده تا فرد در کار با چاقوها هیچگاه احساس خستگی نکند. طراحی این مجموعه بسیار زیبا، ساده و کاربردی مطمئناً مورد پسند و استفاده حرفه ای ها قرار خواهد گرفت.

تیغه چاقو از بهترین نوع استیل 18/10 ضد زنگ آلمانی با استاندارد (Din104116) ساخته شده و عملیات حرارتی مخصوص روی تیغه ها انجام شده که باعث تیزی ماندگار و مقاومت چاقو ها در برابر زنگ زدگی شده است.

ساختار تیغه های چاقو برای مقاومت و تیزی بیشتر، مخروطی شکل است و پرداخت نهایی ویژه شده اند.

دسته چاقو های این ست جهت تعادل بی­ نقص فورج شده است و دسته چاقو ها برای استفاده آسان­تر طراحی پیشرفته ارگونومیک (متناسب با فیزیک دست انسان) داشته و در برابر حرارت مقاوم است.

پایه این ست از کائوچوی مقاوم با روکش سفید براق و پایه آکرلیک مشکی ساخته شده است.

 

جنس تیغه

استیل

جنس دسته

ABS

1 دیدگاه برای ست چاقوی 6 پارچه کارال مدل پروشات براق

  1. مژگان همدانی

    سلام خسته نباشید من این ست چاقو رو واسه جهیزیه م خریده بودم و الان میخواستم بگم که واااقعا از انتخابم راضی هستم و خوشحالم که کارالو انتخاب کردم من تازه متوجه شدم که طرح تخفیفتون شروع شده و میخوام سفارش جدید بدمو بازم ممنونم

    • کارال شرکت کارال

      دوست عزیز از رضایت شما خشنودیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *