سرویس قابلمه کارال سوپرهاردآنادایزد 8/5 پارچه پریمیوم مدل لارما با در پیرکس و زه سیلیکونی

(دیدگاه 13 کاربر)

این سرویس شامل :

  • قابلمه کارال سوپر هاردآنادایزد سایز 28
  • قابلمه کارال سوپر هاردآنادایزد سایز 24
  • قابلمه کارال سوپر هاردآنادایزد سایز 20
  • ماهیتابه کارال سوپرهاردآنادایزد سایز28
  • هدیه سورپرایز کارال

 

ناموجود

شناسه محصول: 107-karal-Super-hard-anodized-cookware-set-silicon-8.5-piece-Larma دسته: برچسب: ,

این سرویس قابلمه سایز متوسط بوده و مناسب پخت جهت 3 تا 8 نفر است و شامل 3 قابلمه و 1 ماهیتابه به شرح زیر می باشد:

قابلمه سوپر هاردآنادایزد سایز 28 کارال

قطر دهانه ظرف 28 سانتی متر است، وزن آن 2.300 کیلوگرم هست .گنجایش این ظرف 6 لیتر بوده و جهت پخت برای 8 نفر مناسب می باشد.

قابلمه سوپرهاردآنادایزد سایز 24 کارال

قطر دهانه ظرف 24 سانتی متر است، وزن آن 1.900 کیلوگرم هست .گنجایش این ظرف 4 لیتر بوده و جهت پخت برای 5 نفر مناسب می باشد.

قابلمه سوپرهاردآنادایزد سایز 20 کارال

قطر دهانه ظرف 20 سانتی متر است، وزن آن 1300 کیلوگرم هست .گنجایش این ظرف 2.1 لیتر بوده و جهت پخت برای 3 نفر مناسب می باشد.

ماهیتابه سوپرهاردآنادایزد سایز 28 کارال

قطر دهانه ظرف 28 سانتی متر است، وزن آن 1900 کیلوگرم هست .گنجایش این ظرف 3 لیتر می باشد.

سرویس قابلمه پریمیوم لارما با در زه سیلیکونی دارای در از جنس پیرکس کریستاله و شفاف ضد شوک (آنتی شوک) با واشر سیلیکونی می باشند،واشرهای سیلیکونی، نسل جدیدی از مواد نوین مورد استفاده در ظروف می باشند تا هم محافظی برای پیرکس درها باشند و هم کار دم کنی را که بطور سنتی در آشپزی ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد انجام داده و مانع خروج بیش از اندازه بخار موجود در ظرف و در نتیجه اصطلاحا” باعث جا افتادن و خوش طعمی غذای در حال طبخ در این ظروف می گردند.

اين محصول از خانواده ي پريميوم كارال مي‌باشد و با اسم ” لارما ” كه نام منطقه ای بكر در مازندران ايران است نام‌گذاري شده. پريميوم نوآوري جديد و به روز شركت كارال بوده و علاوه بر ويژگي هاي هاردآنادايزد، داراي ٦ برتري اصلي مازاد نيز مي‌باشد كه هر فردي رو علاقه مند به آشپزی در اين ظروف مي‌كند.

از جمله تغييرات صورت گرفته ميتوان به موارد زير اشاره نمود :

1-افزایش کیفیت هاردآنادایزد:
با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در روند تولید، کیفیت آنادایزينگ در محصولات جدید کارال افزایش یافته است و مقاومت ظروف را به میزان چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

‎2-بهبود کیفیت حالت نچسب ظروف:
در نتيجه ي افزایش کیفیت فرآیند هاردآنادایزد در محصولات جدید و همچنين تغییر سیستم پالیشینگ داخلي، میزان نچسب بودن ظروف تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

‎3-ایجاد پرداخت ویژه ( Dark Polishing ) در مرحله نهایی:
این سیستم که یکی از پیشرفته ترین سیستم‌های پولیش در صنايع روز دنيا به حساب می‌آید توسط متخصصين و هنرمندان شركت كارال بومي و راه اندازي شده است. در اين روش ظاهر و كيفيت بدنه ي خارجي محصولات همانند ظروف روز توليدي در اروپا و آمريكا پرداخت ميگردد كه حاصل آن ايجاد مقاومت بالاتر در اثر مواجهه ظروف با اجسام خارجي غير متعارف و همچنين ظاهري شكيل و جذب كننده است.

‎4-طراحی مطابق با استانداردهای بین‌المللی:
از اصلي ترين تغييرات ظاهري كه در ظروف سري پريميوم كارال اتفاق افتاده است ، تغيير در طراحی بدنه و شيپ اين ظروف بوده كه بر اساس آخرين دستاوردهاي صنعت ظروف آشپزخانه در ايالت متحده و اروپا مي باشد و از نظر شكل ظاهري آن را در رتبه ي زيباترين ظروف در بين ظروف توليد شده در ايران و خاورميانه قرار داده است.

5-تغییر در دستگيره ها و رودری:
بهبود كيفيت كليه ي دستگيره های ظروف سري پريميوم از جنس باكاليت فشرده با ويژگي لمس نرم در مدل “لارما” ، كه حاصل آن افزايش زيبايي و طول عمر دستگيره ها در اين سري مي باشد.

6-بهبود قطعات جانبي :
از اصلی‌ترین معضلات بهداشتی در ظروف پخت‌وپز، حاشیه و فضای بین زه و پیرکس در ظروف بوده که محل اجتماع باکتری‌ها و مواد غذایی فاسد شدنی است. با طراحی جدید گروه تحقیق و توسعه کارال و همچینن به جهت اقتصادی تر بودن قیمت این سرویس ، در پیرکس با زه سیلیکونی طراحی شده است که به راحتی زه قابل جداشدن و شستشوی آسان است. به علاوه واشرهای سیلیکونی، نسل جدیدی از مواد نوین مورد استفاده در ظروف هست تا هم، محافظی برای پیرکس درب ها باشه و هم، کار دم کنی را که بطور سنتی در آشپزی ایرانی مورد استفاده قرار می گرفتند انجام داده و مانع خروج بیش از اندازه بخار موجود در ظرف شده  و در نتیجه اصطلاحا باعث جا افتادن و خوش طعمی غذای در حال طبخ در این ظروف گردند.

ظروف کارال دارنده نشان استاندارد ایران و دارنده تأییدیه از صنایع مونیخ آلمان هست.

سرویس کارال سوپرهاردآنادایزد دارای 7 سال گارانتی خط و خش بوده و قابلیت استفاده از کفگیرهای استیل و فلزی و قابلیت شستشو با سیم ظرفشویی را دارا می باشد.

ظروف کارال به دلیل دارا نبودن روکش و رنگ ، بعد از سالها استفاده تغییری در شکل ظاهری آن رخ نمی دهد و هر چند ماه یک بار با استفاده از سمباده نرم می توان آن را صیقل داد.

ظروف کارال به علت نداشتن هیچگونه لایه پلیمری مانند تفلون، صددرصد بهداشتی بوده و جهت ایجاد حالت نچسب به صورت طبیعی در این ظروف، کافیست ابتدا آن را گرم نموده و سپس روغن را به ظرف اضافه نمایید.

ظروف کارال دارای قابلیت انتقال یکنواخت حرارت می باشند.

شرکت کارال دارای بالاترین سطح استاندارد جهانی در خدمات پس از فروش می باشد.

 

نوع ظرف

سوپر هاردآنادایزد

ظرفیت پخت

3 تا 8 نفر

وزن سرویس

8.500 کیلوگرم

رنگ دستگیره

مشکی

13 دیدگاه برای سرویس قابلمه کارال سوپرهاردآنادایزد 8/5 پارچه پریمیوم مدل لارما با در پیرکس و زه سیلیکونی

  1. رها

    با سلام و خسته نباشید
    من این سرویس رو از شما خریداری کردم و بی نهاااایت راضی هستم بهترین انتخابی که میتونستم داشته باشم کارال بود. عالیه واقعا ممنونم

    • کارال شرکت کارال

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از انتخاب شما باعث افتخار ماست.

  2. ستاره آسمانی

    مررسی از تیم منحصر به فرد کارال هم بخاطر رفتار و عملکرد عالیشون هم محصولات بی نظیرشون، من این سرویس رو البته با درب استیل 2 ساله خریداری کردم و بی نهایت راضی هستم واقعا اون چیزی بود که دنبالش میگشتم واقعا ممنونم

    • کارال شرکت کارال

      دوست عزیز خوشحالیم که رضایت دارید.

  3. سوره افتخاری

    سلام من خیلی دوست داشتم این سرویس رو برای جهیزیم بخرم، ولی چرا قابلمه سایز 32 و ماهیتابه کوچیک نداره؟ اگه یه وک و یه شیرجوش ست این هم تو محصولاتتون بود خیلی خوب میشد، ولی اینجوری خیلی ناقصی داره و سرویسم لنگه به لنگه میشه

    • کارال شرکت کارال

      با سلام
      خانم افتخاری ممنون از حسن توجه شما
      ظروف مدل سوپرهاردآنادایزد لارما فقط همین سایزها هست. در صورت تمایل میتونید همه سایزهای قابلمه و تابه و وک و شیرجوش رو از مدل هاردآنادایزد کارال تهیه نمایید.

  4. سوره افتخاری

    یه سرویس ست کامل شامل یه قابلمه بزرگ و ماهیتابه دو دسته بزرگ که سایزشون 32یا34 باشه، و دو سه تا قابلمه به تربیت کوچیکتر، یه وک متوسط یه تابه یه دسته کوچیک و یه شیرجوش خیلی ایده آل میشد

  5. نيما غفارنيا

    باسلام و عرض احترام مدت ها دنبال يك ست قابلمه ى ايرانى خوب و شكيل بودم تا سرى لارماى شما با درب سيليكونى رو ديدم تصميم گرفتم به جهت حمايت از توليدكننده ى خوب ايرانى با خريد خودم ازش حمايت كنم ولى به جهت ناقص بودن ست شما به ناچار برگهف رو خريدارى كردم مطمئن باشيد به محض تكميل شدن ست شما خصوصا در مورد ماهيتابه هاى كوچك و دسته دار بلافاصله اقدام به خريد خواهم نمود با تجديد احترام

    • کارال شرکت کارال

      سلام دوست عزیز
      قالب های مدل لارما وارداتی بوده و مطابق با جدیدترین قالبهای اروپایی است و فقط در سه سایز قابلمه و یک سایز تابه موجود است و تولید سایزهای دیگر در برنامه تولید سال جاری نمی باشد. در هر حال در خدمت شما هستیم.

  6. ندا مرادی (خریدار محصول)

    سلام وقت بخیر ، ببخشید سوپر هاردآنادایزد چه فرقی با هارد آنادایزد داره ؟

    • کارال شرکت کارال

      سلام دوست عزیز
      در توضیحات محصول در همین صفحه نوشته شده. لطفا مطالعه نمایید

  7. Mas Hspr

    با سلام و درود
    لطفا بگيد تخمین می زنید از سرویس لارما کی در انبار موجودی خواهید داشت. متشکرم.

    • کارال شرکت کارال

      سلام دوست عزیز
      این سرویس در حال حاضر موجود شده است

  8. باقری

    سلام و خسته نباشید جنس بدنه محصولات از آلومینیوم هست درسته ،پس چرا میگید ظروف بهداشتی و سالم آلومینیوم آلزایمر میاره.من خیلی از ظروف شما خوشم اومده ولی چون آلومینیوم بود منصرف شدم.

    • کارال شرکت کارال

      سلام دوست عزیز
      لطفا توضیحات را با دقت مطالعه نمایید :
      جنس کارال،هاردآنادایزد یا اکسید سخت آلومینیوم است.همانطور که‌میدونیم آلومینیوم بسیار مضر بوده وپخت غذا در ظروف آلومینیومی برای سلامتی خطرناک وعامل بیماری آلزایمر میباشد. بهمین دلیل روکش تفلون بروی آلومینیوم میکشند تا از آلزایمر جلوگیری نمایند؛ حال آنکه خود تفلون ، مواد شیمیایی و پلیمری است و مسائل خاص خود را دارد.
      اما در تکنولوژی هاردآنادایزد یک فرآیند باعث تغییر ماهیت بر فلز آلومینیوم میگردد و طی آن سطح فلزِ نرمِ آلومینیوم،به طور کامل سخت شده و بهدومین جنس سختدر کره زمین(اول الماس است) تبدیل میشود.
      (توضیح: تغییر ماهیت در یک عنصر پدیده ساده‌ای نیست. الماس تغییر ماهیت داده شده ی کربن است)
      طی این پدیده دیگر هیچ نوع سایشی بر فلز انجام نمیشود.
      قابلیت شستشو با سیم ظرفشویی درآن ایجاد شده و استفاده از قاشق استیل در این ظروف توصیه میشود!
      این ظروف دارای هفت سال گارانتی خط و خش میباشند و از حیث سلامت علاوه بر استاندارد ایران، دارای تاییدیه از صنایع مونیخ آلمان و مطابق با استاندارد بریتانیا میباشند.
      همچنین با توجه به سختی ظروف، هیچگاه ذره ای از ظروف وارد غذا و بدن انسان نمیشود

  9. حسین

    سلام . تفاوت ست 8 تکه که قیمتش 6990 تومن هست با مدلی که 4670 تومن هست در چیه؟

    • کارال شرکت کارال

      سلام وقت بخیر
      فقط درها متفاوت است. درهای پیرکس با زه سیلیکون تولید ایران و درهای پیرکس با زه استیل تولید ترکیه است، علاوه بر کیفیت بالاتر استیل، با توجه به قیمت ارز اختلاف قیمت چشمگیری دارند.

  10. هادی

    سلام ،ایا قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی رو داره؟

    • کارال شرکت کارال

      سلام دوست عزیز
      خیر، پودر و مایع ماشین ظرفشویی به ظروف آسیب میزند

  11. امینی

    سلام،من این سرویس رو خریدم و استفاده می کنم.طعم غذا بسیار طبیعی و محشره.فقط بابت درست شدن ته دیگ چون نوار سیلیکونی داره بخار غذا به آب تبدیل می شه و ته دیگ خوبی نداره.اگر درش رو نوار فلزی انتخاب می کردم این نقص رو نداشت چون از مدل دیگه ای با در نوار فلزی خریدم و استفاده کردم خیلی خوبه و ته دیگش به صورت قالبی در میاد.در هر صورت جنس سرویس ها بسیار با کیفیت هست و از خریدتون پشیمون نمی شید.

    • کارال شرکت کارال

      سلام دوست عزیز
      از رضایت شما خوشحالیم، در این ظروف هم به راحتی میتونید ته دیگ عالی داشته باشید و زه سیلیکون مانع آن نیست

  12. امینی

    سلام،من این سرویس رو خریداری و استفاده کردم.به علت اینکه در سیلیکونی نمی زاره بخار اضافه خارج بشه ته دیگ خوب و قالبی نداره.میخوام ببینم امکان داره درش رو برام عوض کنید و نوار فلزی بزارید یا نه؟

    • کارال شرکت کارال

      سلام دوست عزیز
      لطفا درخواست خود را به شماره واتساپ 09219564260 ارسال نمایید

  13. سادات (خریدار محصول)

    سلام
    چند سال پیش یک سرویس سوپر هارد آنالایز درب سیلیکونی خریداری کردم متوجه شدم که سیلیکون درب شامل گارانتی نمی شود و مقاومت فلزی را ندارد به همین دلیل یکی از سرویسهای هارد آنالایز را تهیه کردم و در این چند سال بسیار راضی هستم از خریدی که داشتم و به همه آشنایان نیز توصیه می کنم
    یک نکته دیگر برای مشتریان دیگر مطرح می کنم که نگهداری شیر در شیرجوش به آن آسیب میزند یکی از نزدیکانم به همین خاطر شیرجوشش خراب شد
    با تشکر

    • کارال شرکت کارال

      سلام دوست عزیز
      از همراهی و رضایت شما خوشحالیم. دوست عزیز در و دستگیره شامل گارانتی نمی شود.
      بله درست است موادغذایی را نباید در ظروف کارال نگهداری کنید، بعد از پخت و پز ظرف را خالی کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *