سرویس قابلمه کارال هاردآنادایزد 11 پارچه مدل رز

(دیدگاه 3 کاربر)

این سرویس شامل :

  • قابلمه کارال هاردآنادایزد سایز 28
  • قابلمه کارال هاردآنادایزد سایز 24
  • قابلمه کارال هاردآنادایزد سایز 20
  • ماهیتابه کارال هاردآنادایزد سایز 28
  • ماهیتابه کارال هاردآنادایزد سایز 26 تکدسته مدل رز
  • شیرجوش کارال هاردآنادایزد سایز 14

 

۱۰,۰۶۵,۰۰۰ تومان

شناسه محصول: 105-karal-hard-anodized-cookware-set-11-piece-rose دسته: برچسب: ,

این سرویس قابلمه سایز متوسط بوده و مناسب پخت جهت 4 تا 10 نفر است و شامل 3 قابلمه و 2 ماهیتابه و 1 شیرجوش به شرح زیر می باشد:

 

قابلمه کارال هاردآنادایزد سایز 28

قطر دهانه قابلمه 28 سانتی متر است، وزن قابلمه 2.8 کیلوگرم هست. گنجایش این قابلمه 8 لیتر بوده و جهت پخت برای 8 تا 10 نفر مناسب می باشد.

قابلمه کارال هارد آنادایزد سایز 24

قطر دهانه قابلمه 24 سانتی متر است، وزن قابلمه 2.17 کیلوگرم هست. گنجایش این قابلمه 5.5 لیتر بوده و جهت پخت برای 6 تا 7 نفر مناسب می باشد.

قابلمه کارال هاردآنادایزد سایز 20

قطر دهانه قابلمه 20 سانتی متر است، وزن قابلمه 1.7 کیلوگرم هست. گنجایش این قابلمه 3 لیتر بوده و جهت پخت برای 4 نفر مناسب می باشد.

 

ماهیتابه کارال هارد آنادایزد سایز 28

قطر دهانه ماهیتابه 28 سانتی متر است، وزن ماهیتابه 2.25 کیلوگرم هست.

ماهیتابه کارال هارد آنادایزد سایز 26 تکدسته مدل رز

قطر دهانه ماهیتابه 26 سانتی متر است، وزن ماهیتابه 1 کیلوگرم هست ، این مدل ماهیتابه ارتفاع کمتری نسبت به مدل های دو دسته دارد و بدون در می باشد.

 

شیرجوش کارال هارد آنادایزد سایز 14

قطر دهانه شیرجوش 14 سانتی متر است، وزن شیرجوش 1 کیلوگرم هست. گنجایش این ظرف 1.2 لیتر بوده و جهت پخت برای 1 نفر مناسب می باشد.

 

ظروف کارال دارنده نشان استاندارد ایران و دارنده تأییدیه از صنایع مونیخ آلمان هست.

سرویس قابلمه کارال هاردآنادایزد دارای 7 سال گارانتی خط و خش بوده و قابلیت استفاده از کفگیرهای استیل و فلزی و قابلیت شستشو با سیم ظرفشویی را دارا می باشد.

ظروف کارال به دلیل دارا نبودن روکش و رنگ ، بعد از سالها استفاده تغییری در شکل ظاهری آن رخ نمی دهد و هر چند ماه یک بار با استفاده از سمباده نرم می توان آن را صیقل داد.

ظروف کارال به علت نداشتن هیچگونه لایه پلیمری مانند تفلون، صددرصد بهداشتی بوده و جهت ایجاد حالت نچسب به صورت طبیعی در این ظروف، کافیست آن را ابتدا گرم نموده و سپس روغن را به ظرف اضافه نمایید.

ظروف کارال دارای قابلیت انتقال یکنواخت حرارت می باشند.

شرکت کارال دارای بالاترین سطح استاندارد جهانی در خدمات پس از فروش می باشد.

نوع ظرف

هاردآنادایزد

ظرفیت پخت

4 تا 10 نفر

وزن سرویس

11.500 کیلوگرم

رنگ دستگیره

مشکی

3 دیدگاه برای سرویس قابلمه کارال هاردآنادایزد 11 پارچه مدل رز

  1. سیده فاطمه السادات موسوی

    سلام و خسته نباشید میخواستم ازتون تشکر کنم من این سرویس رو برای مادرم گرفتم خیلی خوشحال شدن واقعا ممنون که انقدر به سلامت مردم توجه میکنین خدا قوت

    • کارال شرکت کارال

      سلام دوست عزیز
      مبارکتون باشه. از رضایت شما خوشحالیم

  2. انسیه

    سلام و خسته نباشید
    بابت کیفیت کارهاتون خیلی ازتون ممنونم
    من بیشتر از سه سال هست سرویس قابلمه رو دارم. بشدت عالی و بدون نقص هست و به همین دلیل اومدم نظرم رو بنویسم که بقیه هم استفاده کنن. دقیقاً مطابق مشخصاتی که گفته شده هست، هم قابلمه ها و هم ماهیتابه ها در اندازه های متناسب و کاربردی هستند. با اینکه داخلش لایه تفلون نداره اما اصلا غذا درست کردن باهاش سخت نیست و بعد از چندبار دستتون میاد چطور و با چه دمایی آشپزی کنید که نچسبه و نسوزه. ظروف من بعداز این مدت فقط بعضی از دسته ها کمی سوخته (که احتمالا بدلیل استفاه مستقیم روی شعله و اشتباه خودم هست). به نسبت قیمتی که داره بشدت می ارزه و من که کلی قابلمه تفلون، چدن، سرامیک خراب کردم بعداز بیشتر از سه سال استفاده هنوز نمیتونم ایرادی بهش بگیرم.

  3. انسیه هاشمی

    سلام و خسته نباشید
    از کیفیت بشدت عالی محصولاتتون خیلی ممنونم.
    من بیشتر از ۴سال هست سرویس قابلمه رو دارم. بشدت عالی و بدون نقص هست و به همین دلیل اومدم نظرم رو بنویسم که بقیه هم استفاده کنن. دقیقاً مطابق مشخصاتی که گفته شده هست، هم قابلمه ها و هم ماهیتابه ها در اندازه های متناسب و کاربردی هستند. با اینکه داخلش لایه تفلون نداره اما اصلا غذا درست کردن باهاش سخت نیست و بعد از چندبار دستتون میاد چطور و با چه دمایی آشپزی کنید که باهاش مشکلی نداشته باشید. اینکه دما رو یکنواخت منتقل میکنه خیلی در آشپزی کمک می کنه. به نسبت قیمتی که داره بشدت می ارزه و من که کلی قابلمه تفلون، چدن، سرامیک خراب کردم هنوز نتونستم ایرادی ازشون بگیرم.

    • کارال شرکت کارال

      سلام دوست عزیز
      از همراهی و رضایت شما بسیار خوشحالیم. ممنون که تجربیات مفیدتون و انتشار دادید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *