ست چاقوی 6 پارچه کارال مدل بیوتی شارپ

(دیدگاه 1 کاربر)

این ست چاقو شامل :

– چاقو سرآشپز 8 اینچی
– چاقو برش و خرد کردن 8 اینچی
– چاقو ساطوری 5 اینچی
– چاقو همه کاره 5 اینچی
– چاقو پوست کن 3.5 اینچی
– پایه شیشه ای شفاف منحنی حرارت دیده (سکوریت)

ناموجود

شناسه محصول: 601-Karal-stainless-steel-knife-set-Beauty Sharp دسته: برچسب: ,

چاقوهای آشپزخانه کارال تماما از فولاد آب دیده ضد زنگ ساخته شده ­اند و بگونه­ ای کاملا متمایز دارای بدنه تقویت شده و دسته ­هایی منطبق با ساختار دست انسان هستند که کم­ترین میزان خستگی را ایجاد می­ کنند. فولاد آب دیده که در چاقو استفاده می­ شود به چه معناست؟ در این تکنولوژی تمامی تیغه­ چاقو ها بعد از خارج شدن از کوره مستقیما به داخل آب سرد ریخته می­ شوند و بعضی از آنها در همین حالت دچار شکستگی می­ شوند اما آنهایی که باقی می­ مانند دارای مقاومت بسیار بالاتری نسبت به تیغه­ های معمولی خواهند بود که به آنها تیغه­ های فولادی آب دیده می­ گویند.

این ست ، بی­ شک ترکیبی است از هنر و کیفیت، استفاده از شیشه حرارت دیده (سکوریت) در کنار کمی چوب راش برای ساخت و طراحی پایۀ آن، حسی از لوکس بودن و زیبایی را به آشپزخانه شما می­ بخشد، در کنار آن، چاقو­ های استفاده شده در این ست که با استفاده از استیل آب دیده آلمان ساخته شده ­اند باعث ارائه کیفیتی کم نظیر در این ست شده است. تمامی این چاقوها دارای تیغه­ هایی از جنس فولاد آب دیده می ­باشند که باعث تیزی ماندگار برای تیغه­ ها می­ شود، محل اتصال تیغه و دسته به شدت تقویت شده است به نحوی که امکان شکستن یا خمیدگی در این قسمت را به صفر می­ رساند و برای دسته از طراحی ارگونومیک برای کم­ترین میزان فشار در دستان شما استفاده شده است.

تیغه چاقو ها از بهترین نوع استیل 18/10 ضد زنگ آلمانی با استاندارد (Din104116) ساخته شده و عملیات حرارتی مخصوص روی تیغه ها انجام شده که باعث تیزی ماندگار و مقاومت چاقو ها در برابر زنگ زدگی شده است.

ساختار تیغه های چاقو برای مقاومت و تیزی بیشتر، مخروطی شکل است و پرداخت نهایی ویژه شده اند. دسته چاقو ها برای استفاده آسانتر طراحی پیشرفته ارگونومیک (متناسب با فیزیک دست انسان) دارد.

پایه این ست چاقو از شیشه منحنی حرارت دیده (سکوریت) به همراه چوب راش با رنگ طبیعی ساخته شده است.

 

جنس تیغه

استیل

جنس دسته

استیل

1 دیدگاه برای ست چاقوی 6 پارچه کارال مدل بیوتی شارپ

  1. الهه عبودی (خریدار محصول)

    بسیار محصول با کیفیتی هستش ?آفرین به تولید کننده های ایرانی ! باعث افتخارمه که برای جهزیه م از یه برند معتبر و بسیار باکیفیت خرید کردم.این محصول بسیار بسیار تیز هستش و بدنه و چاقو یک دست هست که باعث میشه هرگز چاقو از دسته ش جدا نشه.من اول قصد داشتم از یک برند خارجی خربد کنم ، اما متوجه شدم با یک پنجم قیمت اون کار میتونم از کارال خرید کنم

    • کارال شرکت کارال

      دوست عزیز
      مبارکتون باشه، از رضایت شما بسیار خوشحالیم

  2. دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده می شود

    لطفا موجود کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *