ست چاقوی آشپزخانه 6 پارچه کارال مدل پروشات مات

ست چاقوی کارال شامل اقلام زیر می باشد:

  • چاقو سرآشپز 8 اینچی
  • چاقو مخصوص برش 8 اینچی
  • چاقو ساطوری کوچک 5 اینچی
  • چاقو همه کاره 5 اینچی
  • چاقو پوست کن 3.5 اینچی
  • پایه کائوچوی مقاوم با روکش سفید مات

ناموجود

شناسه محصول: 909-Karal-stainless-steel-knife-set-Proshot-m دسته: برچسب:

چاقوهای آشپزخانه کارال تماما از فولاد آب دیده ضد زنگ ساخته شده ­اند و بگونه­ ای کاملا متمایز دارای بدنه تقویت شده و دسته ­هایی منطبق با ساختار دست انسان هستند که کم­ترین میزان خستگی را ایجاد می­ کنند. فولاد آب دیده که در چاقو استفاده می­ شود به چه معناست؟ در این تکنولوژی تمامی تیغه­ چاقو ها بعد از خارج شدن از کوره مستقیما به داخل آب سرد ریخته می­ شوند و بعضی از آنها در همین حالت دچار شکستگی می­ شوند اما آنهایی که باقی می­ مانند دارای مقاومت بسیار بالاتری نسبت به تیغه­ های معمولی خواهند بود که به آنها تیغه­ های فولادی آب دیده می­ گویند.

ست چاقوی کارال زیبا و رسمی، بهترین صفتی است که می­ شود برای پروشات در نظر گرفت، در نگاه اول ظاهر موقر و جذاب این ست به شما احساسی از زیبایی و رسمیت را القا می­ کند، اگر به دنبال چنین شخصیتی برای آشپزخانه خود هستید این ست چاقو برای شما بسیار مناسب است، تمام این­ها در کنار کیفیت بسیار بالای پایه این ست که از کائوچوی با کیفیت به همراه رنگ اکریلیک ویژه ساخته شده است پروشات را به یک انتخاب ایده­ آل تبدیل می­ کند، در ساخت تمامی چاقو ها از فولاد آب دیده و ضد زنگ به همراه دستۀ مقاوم شده و متناسب با ساختار دست برای کم­ترین خستگی استفاده شده است.

تیغه چاقو های این ست از بهترین نوع استیل 18/10 ضد زنگ آلمانی با استاندارد (Din104116) ساخته شده و عملیات حرارتی مخصوص روی تیغه ها انجام شده که باعث تیزی ماندگار و مقاومت چاقو ها در برابر زنگ زدگی شده است.

ساختار تیغه های چاقو برای مقاومت و تیزی بیشتر، مخروطی شکل است و پرداخت نهایی ویژه شده اند.

دسته چاقو ها جهت تعادل بی­نقص فورج شده است و دسته چاقو ها برای استفاده آسان­تر طراحی پیشرفته ارگونومیک (متناسب با فیزیک دست انسان) داشته و در برابر حرارت مقاوم است.

پایه این ست از کائوچوی مقاوم با روکش سفید مات و پایه آکرلیک مشکی ساخته شده است.

جنس تیغه

استیل

جنس دسته

ABS

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست چاقوی آشپزخانه 6 پارچه کارال مدل پروشات مات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *