فلفل و نمک ساب دستی (2 در 1)کارال

(دیدگاه 1 کاربر)

ویژگی های نمک و فلفل ساب دستی  2 در 1 :

-آسیاب کن قابل تنظیم

-مکانیزم آسیاب کن سرامیکی

-ارتفاع 22/1 سانتی متر

-طول پایه:3/5 در 3/5 سانتی متر

-وزن 4/311 گرم

 

۹۵۵,۰۰۰ تومان

شناسه محصول: 701-Karal Pepper Mill دسته:

نمک و فلفل ساب کارال محصولی حرفه ای برای آشپزخانه ای لوکس و امروزی بوده و مناسب برای افرادی است که ترجیح می‌دهند عطر و طعم تازه ادویه جات در غذا را احساس کنند زیرا ادویه جات در اثر پودر شدن و نگهداری طولانی مدت عطر و طعمشان را از دست می‌دهند. ویژگی بارز این محصول این است که می‌توانید نمک و فلفل را همزمان در یک ظرف نگه داشته و بنا به نیازتان از آن استفاده کنید. این ویژگی باعث شده که دیگر از دو ظرف مجزا برای سابیدن نمک، فلفل و سایر ادویه جات مانند تخم گشنیز یا زیره استفاده کنید. بدنه این محصول از جنس استیل و پلاستیک شفاف بوده که بخش شفاف آن جهت مشاهده ادویه داخل ظرف تعبیه شده است و همچنین در اثر اصابت ضربه نگرانی شکستن آن وجود ندارد. نمک و فلفل ساب کارال دارای قابلیت تنظیم میزان سایش فلفل و نمک بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا دانه‌های آن را به اندازه‌ای که تمایل دارید، خرد کرده و از عطر دل‌انگیزی که در فضا پخش می‌شود، لذت ببرید. این محصول با ابعادی که دارد، کاملا مناسب قرارگیری روی میز غذاخوری شما بوده تا جلوه بی نظیری به آشپزخانه شما ببخشد.

1 دیدگاه برای فلفل و نمک ساب دستی (2 در 1)کارال

  1. پورعلی

    کاش تک کارش هم داشتین. وقتی فقط فلفل یا یک مدل ادویه بخوایم بسابیم تکلیف چیه؟ اینجوری هزینش خیلیه و بی استفاده. معمولا اینها تک کارش بیشتر کاربرد داره تا دوتا

    • کارال شرکت کارال

      دوست عزیز
      فلفل ساب فقط یک مدل هست و با توجه به دو محفظه داشتن نسبت به مدلهای باکیفیت بازار قیمت مناسبی دارد. اگر از بلور نمک استفاده نمی کنید می تونید یک محفظه را فلفل نسائیده و محفظه دیگر را سماق نسائیده بریزید که هر دو بسیار پرمصرف است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *