چاقوی همه کاره کارال مدل روما 5 اینچی

تیغه این چاقو از استیل 18/10 ضد زنگ آلمانی با استاندارد (Din104116) و سخت شده با تکنولوژی بلورهای یخی است که باعث تیزی ماندگار و مقاومت چاقو در برابر زنگ­ زدگی شده است.

 

ناموجود

شناسه محصول: 918-Karal-stainless-steel-knife-Roma-5Inch دسته: برچسب:

چاقوهای کارال تماماً از فولاد آب دیدۀ ضد زنگ ساخته شده­ اند و بگونه ­ای کاملاً متمایز دارای بدنۀ تقویت شده و دسته­ هایی منطبق با ساختار دست انسان هستند که کم­ترین میزان خستگی را ایجاد می­ کنند. فولاد آب دیده که در چاقوی آشپزخانه کارال استفاده می­ شود به چه معناست؟ در این تکنولوژی تمامی تیغه ­ها بعد از خارج شدن از کوره مستقیماً به داخل آب سرد ریخته می­ شوند و بعضی از آنها در همین حالت دچار شکستگی می­ شوند امّا آنهایی که باقی می ­مانند دارای مقاومت بسیار بالاتری نسبت به تیغه­ های معمولی خواهند بود که به آنها تیغه­ های فولادی آب دیده می­ گویند.

قوی و قاطع آن چنان که از یک چاقوی آشپزخانه کارال انتظار دارید، این چاقو با هیچکس شوخی ندارد، پس مراقب باشید! آن به تنهایی تمامی خواسته­ های شما را از یک چاقوی برش و خردکردن بی­ نقص برآورده می­ کند، تیغه فولادی آب دیده به همراه بدنه و دسته تقویت شده و زیبا از ویژگی­ های این چاقوی قوی و پرکاربرد است.

تیغه این چاقو از استیل 18/10 ضد زنگ آلمانی با استاندارد (Din104116) و سخت شده با تکنولوژی بلورهای یخی است که باعث تیزی ماندگار و مقاومت چاقو در برابر زنگ­ زدگی شده است. لبه چاقو دست ساز دارای شکل مخروطی برای تیزی و برش بهتر می باشد.

پایه چاقو برای تعادل بی ­نقص فورج شده است و دسته آن از ABS مشکی مات مقاوم در برابر حرارت ساخته شده و  برای استفاده آسان­تر طراحی پیشرفته ارگونومیک (متناسب با فیزیک دست انسان) دارد.

 

جنس تیغه

استیل

جنس دسته

ABS

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چاقوی همه کاره کارال مدل روما 5 اینچی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *