سرویس قابلمه کارال سوپرهاردآنادایزد 8/5 پارچه پریمیوم مدل لارما با در پیرکس و زه استیل

(دیدگاه 14 کاربر)

این سرویس شامل :

  • قابلمه کارال سوپر هاردآنادایزد سایز 28
  • قابلمه کارال سوپر هاردانادایزد سایز 24
  • قابلمه کارال سوپر هاردآنادایزد سایز 20
  • ماهیتابه کارال سوپرهاردآنادایزد سایز28
  • هدیه سورپرایز کارال

 

۱۵,۷۸۵,۰۰۰ تومان

شناسه محصول: 106-karal-Super-hard-anodized-cookware-set-8.5-piece-Larma دسته: برچسب: ,

این سرویس قابلمه سایز متوسط بوده و مناسب پخت جهت 3 تا 8 نفر است و شامل 3 قابلمه و 1 ماهیتابه به شرح زیر می باشد:

قابلمه سوپرهاردآنادایزد سایز 28 کارال

قطر دهانه ظرف 28 سانتی متر است، وزن آن 2.400 کیلوگرم هست .گنجایش این ظرف 6 لیتر بوده و جهت پخت برای 8 نفر مناسب می باشد.

قابلمه سوپرهاردآنادایزد سایز 24 کارال

قطر دهانه ظرف 24 سانتی متر است، وزن آن 2 کیلوگرم هست .گنجایش این ظرف 4 لیتر بوده و جهت پخت برای 5 نفر مناسب می باشد.

قابلمه سوپرهاردآنادایزد سایز 20 کارال

قطر دهانه ظرف 20 سانتی متر است، وزن آن 1.400 کیلوگرم هست .گنجایش این ظرف 2.1 لیتر بوده و جهت پخت برای 3 نفر مناسب می باشد.

ماهیتابه سوپرهاردآنادایزد سایز 28 کارال

قطر دهانه ظرف 28 سانتی متر است، وزن آن 2 کیلوگرم هست .گنجایش این ظرف 3 لیتر می باشد.

اين محصول از خانواده ي پريميوم كارال مي‌باشد و با اسم ” لارما ” كه نام منطقه اي بكر در مازندران ايران است نام‌گذاري شده. پريميوم نوآوري جديد و به روز شركت كارال بوده و علاوه بر ويژگي هاي هاردآنادايزد، داراي ٦ برتري اصلي مازاد نيز مي‌باشد كه هر فردي رو علاقه مند به آشپزي در اين ظروف مي‌كند.

از جمله تغييرات صورت گرفته ميتوان به موارد زير اشاره نمود :

1-افزایش کیفیت هاردآنادایزد:
با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در روند تولید، کیفیت آنادایزينگ در محصولات جدید کارال افزایش یافته است و مقاومت ظروف را به میزان چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

‎2-بهبود کیفیت حالت نچسب ظروف:
در نتيجه ي افزایش کیفیت فرآیند هاردآنادایزد در محصولات جدید و همچنين تغییر سیستم پالیشنگ داخلي، میزان نچسب بودن ظروف تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

‎3-ایجاد پرداخت ویژه ( Dark Polishing ) در مرحله نهایی:
این سیستم که یکی از پیشرفته ترین سیستم‌های پولیش در صنايع روز دنيا به حساب می‌آید توسط متخصصين و هنرمندان شركت كارال بومي و راه اندازي شده است. در اين روش ظاهر و كيفيت بدنه ي خارجي محصولات همانند ظروف روز توليدي در اروپا و آمريكا پرداخت ميگردد كه حاصل آن ايجاد مقاومت بالاتر در اثر مواجهه ظروف با اجسام خارجي غير متعارف و همچنين ظاهري شكيل و جذب كننده است.

‎4-طراحی مطابق با استانداردهای بین‌المللی:
از اصلي ترين تغييرات ظاهري كه در ظروف سري پريميوم كارال اتفاق افتاده است ، تغيير در طراحی بدنه و شيپ اين ظروف بوده كه بر اساس آخرين دستاوردهاي صنعت ظروف آشپزخانه در ايالت متحده و اروپا مي باشد و از نظر شكل ظاهري آن را در رتبه ي زيباترين ظروف در بين ظروف توليد شده در ايران و خاورميانه قرار داده است.

5-تغییر در دستگيره ها و رودري:
بهبود كيفيت كليه ي دستگيره هاي ظروف سري پريميوم از جنس باكاليت فشرده با ويژگي لمس نرم در مدل “لارما” ، كه حاصل آن افزايش زيبايي و طول عمر دستگيره ها در اين سري مي باشد.

6-بهبود قطعات جانبي :
از اصلي ترين معضلات بهداشتي در ظروف پخت و پز ، حاشيه و فضاي مابين زه استيل و پيركس درب ظروف بوده كه محل اجتماع باكتري ها و مواد غذايي فاسد شدني مي باشد.
با طراحي جديد گروه تحقيق و توسعه كارال، بهترين كيفيت در ظروف پيركس همگام با حذف معضل عدم بهداشت در حاشيه فضاي استيل و پيركس ، ايجاد، و جهت رفاه حال مصرف كنندگان ، در سري پريميوم قرار گرفته است.

 

ظروف کارال دارنده نشان استاندارد ایران و دارنده تأییدیه از صنایع مونیخ آلمان هست.

سرویس کارال سوپرهاردآنادایزد دارای 7 سال گارانتی خط و خش بوده و قابلیت استفاده از کفگیرهای استیل و فلزی و قابلیت شستشو با سیم ظرفشویی را دارا می باشد.

ظروف کارال به دلیل دارا نبودن روکش و رنگ ، بعد از سالها استفاده تغییری در شکل ظاهری آن رخ نمی دهد و هر چند ماه یک بار با استفاده از سمباده نرم می توان آن را صیقل داد.

ظروف کارال به علت نداشتن هیچگونه لایه پلیمری مانند تفلون، صددرصد بهداشتی بوده و جهت ایجاد حالت نچسب به صورت طبیعی در این ظروف، کافیست ابتدا آن را گرم نموده و سپس روغن را به ظرف اضافه نمایید.

ظروف کارال دارای قابلیت انتقال یکنواخت حرارت می باشند.

شرکت کارال دارای بالاترین سطح استاندارد جهانی در خدمات پس از فروش می باشد.

نوع ظرف

سوپر هاردآنادایزد

ظرفیت پخت

3 تا 8 نفر

وزن سرویس

8900کیلوگرم

رنگ دستگیره

مشکی

14 دیدگاه برای سرویس قابلمه کارال سوپرهاردآنادایزد 8/5 پارچه پریمیوم مدل لارما با در پیرکس و زه استیل

  1. م . شریعتی (خریدار محصول)

    من این سرویس رو خریدم. واقعاً عالیه. اصلاً نگرانی که دیگران در مورد چسبیدن غذا به ظرف رو داشتند در مورد نسل جدید هارد آنادایزد بی مورد است. سرخ کردن توی تابه اش راحته. کته و پلوی آبکش با ته دیگ قالبی راحت درست میشه. من در مورد شستن آنها هم راحتم

    • karal

      مبارکتون باشه ، خوشحالیم که توانستیم رضایت شما همراه خوب کارال را جلب نماییم

  2. محسن

    با سلام و عرض خسته نباشید
    برای خرید سرویس قابلمه لارما و استفاده از طرح خشت، چند عدد بن کارت می توان استفاده نمود؟

    • karal

      با سلام .
      با تحویل 4 عدد ظرف کهنه ، 4 عدد کارت تخفیف دریافت می کنید.

  3. نعمتی

    سلام . آیا ظروف سوپر هارد آنادایز به صورت تک تک هم قابل خریداری است؟ چون در قسمت لیست قیمت ظروف فقط هارد آنادایز وجود دارد

    • کارال شرکت کارال

      سلام دوست عزیز، بله این ظروف به صورت تک نیز عرضه می شوند و قیمت آن ها در بخش فروشگاه اینترنتی موجود بوده و به زودی در لیست قیمت نیز قرار می گیرند.

  4. ارژنگ

    سلام. جنس بدنه داخلی از گه موادی است؟ آلومینیوم ؟ خب مگر آلومینیوم برای بدن مضر نیست؟ من قابلمه استیل ترکیه میخواستم خریداری کنم اما با خواندن سایت شما شک کردم.لطفا کامل و به صورت تخصصی و شیمی بفرمایید جنس داخلی از چه فلزاتی است؟ روکش ندارد؟ با جوشاندن مواد ترش و یا نمکی ، چه موادی به غذایمان اضافه میشود؟ در قابلمه استیل ، مواد نیکل و کروم و اهن اضافه میشود. در سوپرهاردآنادایزد چطور؟ ایا میشود غذاهای ترش و نمکی در آن جوشاند؟ برای سلامتی میپرسم…و بشما تبریک میگم که اولین شرکتی در ایران هستید که دنبال تاییده های جهانی هستید و بخاطر همین در خرید قابلمه استیل شک کردم. من مشکلی از نظر چسبیدن و یا سوختن غذا ندارم.فقط سلامت غذا برام مهمه.

    • کارال شرکت کارال

      با سلام
      آلومینیوم برای بدن مضر بوده و در دراز مدت سبب بروز بیماری هایی مانند آلزایمر ، پوکی استخوان و … می شود. اما جنس ظروف کارال ، هاردآنادایزد(اکسید سخت آلومینیوم ) می باشد. طی فرایندی شیمیایی آلومینیوم به اکسید سخت آلومینیوم تغییر کرده و در علم شیمی حاصل این تغییر، تغییر در ماهیت و خصوصیات فلز را موجب می شود بنابراین خواص آن کاملا با آلومینیوم متفاوت است. رنگ آلومینیوم نقره ای بوده ولی اکسید سخت آلومینیوم که تکنولوژی به کار رفته در ظروف کارال است ، فلزی مشکی رنگ است. هاردآنادایزد نوعی پوشش سخت مولکولی است که در سطح فلز ایجاد میشود و مقاومت سایشی را به شدت بالا میبرد. مهم ترین ویژگی این ظروف نداشتن هیچگونه لایه و پوشش شیمیایی است که منجر به صد در صد بهداشتی بودن این ظروف می شود، به این معنی که از ظروف هارد آنادایز هیچ ماده ای کنده و وارد غذای مصرف کننده نمی شود، ویژگی بهداشتی بودن بارزترین ویژگی ظروف هارد آنادایزد می باشد. همان طور که مستحضر هستید کارال دارای تاییدیه از سازمان های بهداشت جهانی است و ظروف کارال صددر صد بهداشتی بوده و سلامت پخت و پز شما را تضمین می کند. در مورد مواد ترش و نمکی هیچ منعی وجود ندارد، از نمک و آبغوره و رب و هر چاشنی دیگر در آشپزی با کارال می توان استفاده کرد، تنها جوشاندن آبغوره به تنهایی یا رب درست کردن و هر ماده اسیدی دیگری مانند اسفناج و آلو به تنهایی در کارال نمی توان طبخ نمود زیرا اسید باعث از بین رفتن فلز هاردآنادایزد می شود.

  5. فهیمه حسینی

    با سلام
    من بین خرید ظروف استیل ترکیه که 10سال گارانتی دارند و نچسب و نسوز هستند
    سرویس قابلمه کارال سوپرهاردآنادایزد ۸/۵ پارچه پریمیوم مدل لارما
    مرددم و ظاهرا هر دو سالم و بهداشتی هستند، ممکنه مزیت این ظروف رو نسبت به ظروف استیل کرکماز ترکیه بفرمایید
    سپاس

    • کارال شرکت کارال

      با سلام
      همانطور که فرمودید هاردآنادایزد و استیل هردو جزو ظروف کاملا بهداشتی هستند. موردی که ظروف هاردآنادایزد را نسبت به استیل متمایز می کند، انتقال یکنواخت حرارت میباشد ، به گونه ای که پس از گذشت چند دقیقه کف ظرف و دهانه ظرف به یک اندازه گرم شده اند .این ویژگی سبب پخت یکدست مواد غذایی شده و شاهد ته گرفتن غذا و یا خام بودن مواد غذایی در قسمت های نزدیک به دهانه ظرف نخواهید بود. مورد دیگر در مدت زمان گارانتی می باشد که ظروف استیل کرکماز 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارند اما ظروف هاردآنادایزد کارال دارای 7 سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. (خدمات پس از فروش شامل تعویض دستگیره و درب ظروف می باشد.)

  6. فاطمه

    سلام وای چرا افزایش قیمت دادین قبل عید قصد خرید داشتم کارت بانکم مشکل داشت و الانم سر ماه می خواستم بخرم الان دیدم افزایش قیمت دادین!!!واقعا ۳۰۰ افزایش قیمت زیاده برام

    • کارال شرکت کارال

      با سلام
      محصولات کارال بعد از 2.5 سال افزایش قیمت داشته اند.

  7. sama

    با سلام..شما فرمودید تاییدیه سازمان بهداشت جهانی دارید…کجاست..روی سایت که فقط یه گواهینامه از آلمان دارید..همین

    • کارال شرکت کارال

      با سلام
      دوست عزیز در صورتی که در سایت سازمان بهداشت جهانی ( WHO ) کلمه hard anodized cookware را سرچ کنید نتیجه را می توانید مشاهده نمایید که از نظر بهداشتی بودن این ظروف و تایید کرده اند.

  8. SAMA

    سلام مجدد ببخشید این طرحی که قابلمه کهنه میدادیم به شما و کارت تخفیف میگرفتیم هنوزم هست؟ من از بندرعباس چطوری میتونم قابلمه به شما بدم؟ , و اینکه بخوام اینترنتی خرید کنم هزینه ارسالش چقدر میشه؟

    • کارال شرکت کارال

      با سلام
      در بندرعباس پایگاه تحویل ظروف کهنه و تخفیف طرح خشت های سلامت نداریم. می تونید از طریق سایت با تخفیف سفارش دهید و در صورت تمایل ظروف کهنه تون رو به دفتر تهران ارسال کنید. در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، هزینه ارسال سفارشات اینترنتی بالای 300 هزارتومان به سراسر ایران رایگان است.

  9. حامد شجاعی

    سلام در اهواز میشه ظروف کهنه رو تحویل داد و کارت تخفیف گرفت؟

    • کارال شرکت کارال

      سلام دوست عزیز
      خیر ، طرح خشتهای سلامت با تحویل ظروف کهنه اسفند سال گذشته تمام شد و امسال برگزار نخواهد شد.

  10. ZTZ

    سلام
    این مدل سرویس چه زمانی تولید میکنید و در فروشگاه موجود میشه؟

    • کارال شرکت کارال

      دوست عزیز
      درهای این سرویس وارداتی از ترکیه بوده و به اتمام رسیده و با توجه به نوسانات قیمت ارز مشخص نیست که چه زمان موجود شود. همین سرویس با در زه سیلیکون که درها تولید ایران است عرضه شده است.

  11. Mas Hspr

    لطفا بفرمایید چه زمانی از سرويس لارما موجودی خواهید داشت؟

    • کارال شرکت کارال

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر موجود است

  12. حسین

    سلام. تفاوت این سری 8 تکه که 6990 تومن هست با سری 8 تکه که 4670 تومن هست ، در چیه؟

    • کارال شرکت کارال

      سلام وقت بخیر
      فقط درها متفاوت است. درهای پیرکس با زه سیلیکون تولید ایران و درهای پیرکس با زه استیل تولید ترکیه است، علاوه بر کیفیت بالاتر استیل، با توجه به قیمت ارز اختلاف قیمت چشمگیری دارند.

  13. حسین

    سلام. تفاوت ست 8 پارچه ای که 6990 تومن هست با مدلی که 4670 تومن هست، در چیه؟

    • کارال شرکت کارال

      سلام وقت بخیر
      فقط درها متفاوت است. درهای پیرکس با زه سیلیکون تولید ایران و درهای پیرکس با زه استیل تولید ترکیه است، علاوه بر کیفیت بالاتر استیل، با توجه به قیمت ارز اختلاف قیمت چشمگیری دارند.

  14. کیان

    سلام تفاوت این مدل که ۶۹۹۰ تومن هست با مدلی که ۴۶۷۰ هست، در چیه؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *