املت و نیمروی کارال

مسابقه 6 میلیونی املت و نیمروی کارالی

قبل از هرچیز، بسیار خوشحالیم که در این ایام با همراهی و ورود شما کارالی‌های عزیز به این چالش ها توانستیم ، حتی برای لحظاتی به فراغت از استرس های فعلی رفته و به بهبود سلامت روح و روان‌مون بپردازیم ?
و اما!
سومین مرحله مسابقات میلیونی کارال ، املت و نیمرو شش میلیونی نام گرفت !
یک چالش بسیار ساده ، لذیذ و پرانگیزه! ?
برای شرکت در این چالش کافیست:
۱- در حین طبخ نیمرو یا املت در ماهیتابه(تاوه) کارال‌تون یک فیلم بگیرید و در فیلم بگویید “ چرا طبخ نیمرو یا املت در کارال براتون لذت بخشه؟!”
۲- پس از طبخ هم یک عکس زیبا از ظرف نیمرو یا املت‌تون بگیرید و همراهِ فیلم برامون به پیج مسابقه بفرستید.
۳-همین! ?
.
?این بار بر اساس خواست شما، به شش نفر ، هر نفر یک میلیون تومان هدیه داده می شود.
و ? به زیباترین عکس بر اساس رای هیات برگزاری مسابقات کارال، یک سرویس سارینا کارال تعلق می گیرد.
.
مهلت ارسال تصاویر و شرکت در مسابقه ، تا ساعت نه شب بیستم تیر بوده و قرعه کشی ساعت بیست و یک روز بیست و یکم تیرماه انجام می شود?
پیج مسابقه کارال در اینستاگرام karalpaz می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری

تندیس پرستیژ مدیریتی شرکت کارال

از جمله با ارزش­ترین افتخارات کارال در سال های جاری، انتخاب کارال به عنوان برترین مجموعه ایرانی در زمینه رعایت حقوق مصرف­ کنندگان است. این افتخار بزرگ در سال 1393 و بر اساس برنامه ­ریزی و تلاش بسیار از طرف مدیران این مجموعه در جهت افزایش استانداردهای مربوط به خدمات ویژه به مشتریان بدست آمد، ما تلاش می­کنیم به مراحلی بالاتر از رضایت در میان  مصرف­ کنندگان خود دست یابیم. این تندیس از طرف جناب آقای سید محمّد جعفری رئیس انجمن ملّی حمایت از حقوق مصرف ­کنندگان به کارال اهداء شد تا تأکید مجددی باشد بر اهمیت و جایگاه ویژۀ مشتریان کارال.

تندیس رضایتمندی مشتری کارال از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

از جمله با ارزش­ترین افتخارات کارال در سال های جاری، انتخاب کارال به عنوان برترین مجموعه ایرانی در زمینه رعایت حقوق مصرف­ کنندگان است. این افتخار بزرگ در سال 1393 و بر اساس برنامه ­ریزی و تلاش بسیار از طرف مدیران این مجموعه در جهت افزایش استانداردهای مربوط به خدمات ویژه به مشتریان بدست آمد، ما تلاش می­کنیم به مراحلی بالاتر از رضایت در میان  مصرف­ کنندگان خود دست یابیم. این تندیس از طرف جناب آقای سید محمّد جعفری رئیس انجمن ملّی حمایت از حقوق مصرف ­کنندگان به کارال اهداء شد تا تأکید مجددی باشد بر اهمیت و جایگاه ویژۀ مشتریان کارال.

تندیس رضایتمندی مشتری کارال از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

تندیس استاندارد و جایزه بین المللی ضمانت کیفیت کالا در صنعت لوازم و تجهیزات آشپزخانه ( آیتک )

شرکت کارال مفتخر به دریافت تندیس استاندارد و جایزه بین المللی ضمانت کیفیت کالا در صنعت لوازم و تجهیزات آشپزخانه ( آیتک ) از سوی کشور آلمان در مرداد ماه 1395 می باشد.

تندیس استاندارد و جایزه بین المللی ضمانت کیفیت کالا در صنعت لوازم و تجهیزات آشپزخانه ( آیتک )