قوانین و مقررات فروشگاه کارال

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از سایت کارال به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت کارال هنگام استفاده از پروفایل شخصی، ثبت سفارش ،استفاده از تخفیفات و هدایای کارال و ارسال رایگان ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی کارال به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین کارال است.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی کارال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین و رویه‏‌های کارال تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه اطلاع رسانی می شود.

ارتباطات الکترونیکی کارال و کاربران

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام درج نموده، سپس اقدام به ثبت سفارش می نماید.

هنگامی که کاربر در سایت کارال ، سفارش اینترنتی خود را ثبت می‏‌کند، به کارال ایمیل می‏‌زند یا نظر خود را ارسال می نماید، کارال از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی در اسرع وقت به درخواست کاربر پاسخ خواهد داد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، تخفیفات و هدایای ویژه ، امکان دارد کارال برای کاربران وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند ایمیلی حاوی درخواست عدم دریافت ایمیل و پیامک به آدرس eshop@karal.ir ارسال نمایند. 

سامانه پیامکی کارال شماره ۵۰۰۰۲۸۴۹۰ است و کارال تنها از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند. بدیهی است ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان کارال، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام کارال است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@karal.ir اطلاع دهید. همچنین از طریق این سامانه وضعیت پردازش، ثبت سفارش ، آماده بودن جهت ارسال و یا دیگر رویدادها و خدمات کارال به اطلاع کاربران می‌رسد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

کارال به اطلاعات خصوصی کاربران سایت خود  احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

کارال متعهد می‏‌شود از حریم شخصی کاربر دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده کاربر از سایت را، توسعه دهد.

همه مطالب در دسترس در سایت کارال، مانند علائم تجاری ثبت شده ، لوگو،  متن، گرافیک، تصاویر، ویدئوها ، موارد قابل کپی و دانلود و کلیه محتوای تولید شده توسط کارال جزئی از اموال کارال محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار کارال است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای شرکت کارال محفوظ می‏‌دارد.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات کارال، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تأیید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.karal.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تأیید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت کارال هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.karal.ir ندارد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

شرایط خرید اقساطی

شرایط خرید اقساطی به شرح ذیل است:

  • ۳6 درصد مبلغ سفارش به صورت واریز نقدی
  • ۳2 درصد مبلغ سفارش، چک صیادی به تاریخ دو ماه از صدور فاکتور
  • 32 درصد مبلغ سفارش، چک صیادی به تاریخ چهار ماه از صدور فاکتور

توضیحات مهم:

در صورت تأیید حساب بانکی، مجوز صدور و ارسال چک صادر و بعد از دریافت چک های ثبت شده، سفارشات شما ارسال میشود. (درصورت عدم تأیید حساب، وجه نقد طی ۷۲ ساعت به حساب واریز کننده عودت میشود)

ارائه چک کارمندی الزامی نیست و حداکثر سقف خرید اقساطی برای هر کد ملی پانزده میلیون تومان است.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
  • روزکاری به معنی روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. ثبت سفارش در سایت کارال در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان پذیر می باشد.
  • کلیه سفارش‌‏های مشتریان پس از ثبت در سایت کارال، در انتظار بررسی قرار می‏‌گیرند و در اسرع وقت از واحد فروش اینترنتی با شما تماس حاصل خواهد شد. کارال همواره در ارسال و تحویل به موقع کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد.
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی محصولات کارال در سایت ،  حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای کارال محفوظ است. کارال در اسرع وقت نسبت به اصلاح قیمت و تغییر سفارش مشتری اقدام می‌نماید و مشتری با ورود به سایت کارال می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  • کاربران باید زمان ثبت سفارش محصول مورد نظر اطلاعات کاربری خود را ، صحیح و به طور کامل تکمیل کنند.
  • پس از ثبت سفارش در سایت کارال ، کلیه سفارشات نهایتا بعد از دو روز کاری ارسال خواهند شد.
جبران خسارت در هنگام حمل و نقل

کارال همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه محصولات کارال و تحویل به شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر، کارال ارسال در کمال صحت و سلامت محصولات را تضمین می نماید و در صورت بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل مسئولیت جبران خسارت به عهده شرکت حمل و نقل است، بنابراین اکیدا توصیه می شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور تحویل دهنده سفارش (همکاران ارسال کارال و پیک در تهران ، تیپاکس و دیگر شرکت های حمل و نقل در شهرستان ها) چک شود و در صورت مشاهده آسیب قبل از تحویل کالا از طریق تلفن ۰۲۱۲۸۴۹۰ داخلی ۳۰۰ و یا ۰۹۲۱۹۵۶۴۲۶۰ به واحد فروش اینترنتی کارال اطلاع داده شود. کارال پس از تأیید شرکت حمل کننده سفارش ، مسئولیت را پذیرا و خسارت را جبران نموده و کالا را تعویض می نماید.

نظرات مشتریان، پرسش و پاسخ

کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت کارال را دارند، قوانین زیر را ملاحظه نمایند:

بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تأیید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.

-نظر کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصولات کارال پس از استفاده صحیح از آن ( با توجه به موارد ذکرشده در کارت و سی دی گارانتی) باشد.

-نظرات کاربران کارال می تواند شامل تقدیر، تشکر و انتقاد باشد. برای ارسال نظر، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند.

-تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.

-قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتگو متفاوت است، لذا برای حفظ ساختار، مباحثی که خارج از چهارچوب این قسمت است و حالت بحث و گفتگو دارند، تأیید نخواهند شد.

-“نام کاربری” ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد. لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تأیید نخواهند شد.

-لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره ای تا جای ممکن در ثبت نظرات خودداری نمایند. در صورت عدم استفاده از ادبیات نوشتاری در ثبت نظرات، نظرات کاربران تأیید نخواهد شد.

-در سایت کارال قسمتی به عنوان پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده است و در صورتی که کاربران پرسشی از واحد فروش و خدمات پس از فروش کارال داشته باشند می توانند در این بخش مطرح نموده و ارسال کنند و از ثبت پرسش در قسمت نظرات مشتریان خودداری نمایند.

-سؤالات متداول مشتریان کارال به همراه پاسخ آنها در بخش مربوطه مطرح شده است. توصیه می گردد قبل از طرح پرسش جدید ابتدا سؤالات و پاسخ های این بخش را مطالعه فرمایید و اگر پاسخ پرسش خود را نیافتید پرسش را ارسال نمایید.