ماهیتابه کارال سوپرهاردآنادایزد سری پریمیوم مدل لارما سایز28 با در زه استیل

این ماهیتابه دارای قطر دهانه 28سانتی متر است، وزن آن 2 کیلوگرم و گنجایش آن 3 لیتر می باشد.

۴,۲۳۵,۰۰۰ تومان

شناسه محصول: 924-karal-Super-hard-anodized-pan-28-Larma دسته: برچسب: , ,

این ماهیتابه، از خانواده ي پريميوم كارال مي‌باشد و با اسم ” لارما ” كه نام منطقه اي بكر در مازندران ايران است نام‌گذاري شده. پريميوم نوآوري جديد و به روز شركت كارال بوده و علاوه بر ويژگي هاي هاردآنادايزد، داراي ٦ برتري اصلي مازاد نيز مي‌باشد كه هر فردي رو علاقه مند به آشپزي در اين ظروف مي‌كند.

از جمله تغييرات صورت گرفته ميتوان به موارد زير اشاره نمود :

1-افزایش کیفیت هاردآنادایزد:
با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در روند تولید، کیفیت آنادایزينگ در محصولات جدید کارال افزایش یافته است و مقاومت ظروف را به میزان چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

‎2-بهبود کیفیت حالت نچسب ظروف:
در نتيجه ي افزایش کیفیت فرآیند هاردآنادایزد در محصولات جدید و همچنين تغییر سیستم پالیشنگ داخلي، میزان نچسب بودن ظروف تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

‎3-ایجاد پرداخت ویژه ( Dark Polishing ) در مرحله نهایی:
این سیستم که یکی از پیشرفته ترین سیستم‌های پولیش در صنايع روز دنيا به حساب می‌آید توسط متخصصين و هنرمندان شركت كارال بومي و راه اندازي شده است. در اين روش ظاهر و كيفيت بدنه ي خارجي محصولات همانند ظروف روز توليدي در اروپا و آمريكا پرداخت ميگردد كه حاصل آن ايجاد مقاومت بالاتر در اثر مواجهه ظروف با اجسام خارجي غير متعارف و همچنين ظاهري شكيل و جذب كننده است.

‎4-طراحی مطابق با استانداردهای بین‌المللی:
از اصلي ترين تغييرات ظاهري كه در ظروف سري پريميوم كارال اتفاق افتاده است ، تغيير در طراحی بدنه و شيپ اين ظروف بوده كه بر اساس آخرين دستاوردهاي صنعت ظروف آشپزخانه در ايالت متحده و اروپا مي باشد و از نظر شكل ظاهري آن را در رتبه ي زيباترين ظروف در بين ظروف توليد شده در ايران و خاورميانه قرار داده است.

5-تغییر در دستگيره ها و رودري:
بهبود كيفيت كليه ي دستگيره هاي ظروف سري پريميوم از جنس باكاليت فشرده با ويژگي لمس نرم در مدل “لارما” ، كه حاصل آن افزايش زيبايي و طول عمر دستگيره ها در اين سري مي باشد.

6-بهبود قطعات جانبي :
از اصلي ترين معضلات بهداشتي در ظروف پخت و پز ، حاشيه و فضاي مابين زه استيل و پيركس در ظروف بوده كه محل اجتماع باكتري ها و مواد غذايي فاسد شدني مي باشد.
با طراحي جديد گروه تحقيق و توسعه كارال، بهترين كيفيت در ظروف پيركس همگام با حذف معضل عدم بهداشت در حاشيه فضاي استيل و پيركس ، ايجاد، و جهت رفاه حال مصرف كنندگان ، در سري پريميوم قرار گرفته است.

این ماهیتابه دارای قطر دهانه 28سانتی متر است، وزن آن 2 کیلوگرم و گنجایش آن 3 لیتر می باشد.

 

ظروف کارال دارنده نشان استاندارد ایران و دارنده تأییدیه از صنایع مونیخ آلمان هست.

ماهیتابه کارال هاردآنادایزد دارای 7 سال گارانتی خط و خش بوده و قابلیت استفاده از کفگیرهای استیل و فلزی و قابلیت شستشو با سیم ظرفشویی را دارا می باشد.

ظروف کارال به دلیل دارا نبودن روکش و رنگ ، بعد از سالها استفاده تغییری در شکل ظاهری آن رخ نمی دهد و هر چند ماه یک بار با استفاده از سمباده نرم می توان آن را صیقل داد.

ظروف کارال به علت نداشتن هیچگونه لایه پلیمری مانند تفلون، صددرصد بهداشتی بوده و جهت ایجاد حالت نچسب به صورت طبیعی در این ظروف، کافیست ابتدا آن را گرم نموده و سپس روغن را به ظرف اضافه نمایید.

ظروف کارال دارای قابلیت انتقال یکنواخت حرارت می باشند.

شرکت کارال دارای بالاترین سطح استاندارد جهانی در خدمات پس از فروش می باشد.

نوع ظرف

سوپر هاردآنادایزد

رنگ دستگیره

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماهیتابه کارال سوپرهاردآنادایزد سری پریمیوم مدل لارما سایز28 با در زه استیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *