Untitled-3

طرز تهیه دسر برفی در ظروف کارال

طرز تهیه دسر برفی در ظروف کارال

مواد لازم برای تهیه دسر برفی در ظروف کارال :

 

مواد لازم
مقدار
شیر 2 لیتر
آرد 1 پیمانه
نشاسته ذرت 1 قاشق غذاخوری
شکر دانه ریز 1 لیوان
کره 125 گرم
کرم شانتی 1 بسته
عصاره وانیل یک قاشق چایخوری
پودر نارگیل به مقدار لازم

طرز تهیه دسر برفی در ظروف کارال :

ابتدا ماهیتابه کارال را روی حرارت متوسط  قرار دهید تا گرم شود سپس اول کره و پس از آن آرد و نشاسته ذرت را در ماهیتابه ریخته و کمی تفت دهید تا بوی خامی آرد گرفته شود. یک‌ لیتر شیر و شکر را اضافه کرده و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه هم بزنید تا قوام بیاید و کاملا غلیظ شود و در آخر وانیل را اضافه کرده و از روی حرارت بردارید. سپس پودر کرم شانتی را با ۱ لیتر شیر سرد مخلوط کرده و تا زمانی هم بزنید که خامه شود. داخل یک ظرف پودر نارگیل بریزید طوری که یک لایه ضخیم سطح ظرف را بپوشاند و مواد دسر از روی آن به ظرف نفوذ نکند. در مرحله بعد نصف مواد را روی پودر نارگیل بریزید و پهن کنید روی آن را با کرم شانتی کاملا بپوشانید و بقیه مواد را روی آن بریزید و با قاشق صاف کنید. سطح رویی دسر را‌ با پودر نارگیل بپوشانید و ۸ تا ۹ ساعت در یخچال قرار دهید.

بعد از این مدت دسر را به شکل مربع های کوچک برش زده و‌ نوش جان کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دستورات آشپزی یگر

سبد خرید
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری

تندیس پرستیژ مدیریتی شرکت کارال

از جمله با ارزش­ترین افتخارات کارال در سال های جاری، انتخاب کارال به عنوان برترین مجموعه ایرانی در زمینه رعایت حقوق مصرف­ کنندگان است. این افتخار بزرگ در سال 1393 و بر اساس برنامه ­ریزی و تلاش بسیار از طرف مدیران این مجموعه در جهت افزایش استانداردهای مربوط به خدمات ویژه به مشتریان بدست آمد، ما تلاش می­کنیم به مراحلی بالاتر از رضایت در میان  مصرف­ کنندگان خود دست یابیم. این تندیس از طرف جناب آقای سید محمّد جعفری رئیس انجمن ملّی حمایت از حقوق مصرف ­کنندگان به کارال اهداء شد تا تأکید مجددی باشد بر اهمیت و جایگاه ویژۀ مشتریان کارال.

تندیس رضایتمندی مشتری کارال از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

از جمله با ارزش­ترین افتخارات کارال در سال های جاری، انتخاب کارال به عنوان برترین مجموعه ایرانی در زمینه رعایت حقوق مصرف­ کنندگان است. این افتخار بزرگ در سال 1393 و بر اساس برنامه ­ریزی و تلاش بسیار از طرف مدیران این مجموعه در جهت افزایش استانداردهای مربوط به خدمات ویژه به مشتریان بدست آمد، ما تلاش می­کنیم به مراحلی بالاتر از رضایت در میان  مصرف­ کنندگان خود دست یابیم. این تندیس از طرف جناب آقای سید محمّد جعفری رئیس انجمن ملّی حمایت از حقوق مصرف ­کنندگان به کارال اهداء شد تا تأکید مجددی باشد بر اهمیت و جایگاه ویژۀ مشتریان کارال.

تندیس رضایتمندی مشتری کارال از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

تندیس استاندارد و جایزه بین المللی ضمانت کیفیت کالا در صنعت لوازم و تجهیزات آشپزخانه ( آیتک )

شرکت کارال مفتخر به دریافت تندیس استاندارد و جایزه بین المللی ضمانت کیفیت کالا در صنعت لوازم و تجهیزات آشپزخانه ( آیتک ) از سوی کشور آلمان در مرداد ماه 1395 می باشد.

تندیس استاندارد و جایزه بین المللی ضمانت کیفیت کالا در صنعت لوازم و تجهیزات آشپزخانه ( آیتک )