طرز تهیه پاستا گل کلم در ظروف کارال

طرز تهیه پاستا گل کلم در ظروف کارال

طرز تهیه پاستا گل کلم در کارگاه آشپزی کارال

مواد لازم برای تهیه پاستا گل کلم در کارگاه آشپزی کارال :

 

مواد لازم
مقدار
پاستا 250 گرم
گل کلم نصف یک دسته بزرگ
کره 2 قاشق غذاخوری
سیر له شده 2حبه
پیاز قرمز باریک خردشده 1 عدد
لیمو ترش 1 عدد
نان تست 2 اسلایس
روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری
پنیر پارمزان مقداری جهت تزئین
جعفری خرد شده مقدرای جهت تزئین
نمک و فلفل به مقدار لازم

 

طرز تهیه پاستا گل کلم در کارگاه آشپزی کارال :

نان را تکه‌تکه کنید. ½ پیمانه نان خرد شده کافیست. خوب با اسپری روی تکه‌های نان روغن زیتون بپاشید. تابه کارال را روی شعله متوسط داغ کنید. نان ها را در تابه بریزید و ۲ دقیقه تفت بدهید تا طلایی رنگ شوند. بعد در یک کاسه‌ بریزید و کمی نمک روی آن بپاشید. تابه را دوباره روی شعله بگذارید و کره بریزید تا آب شود بعد روغن زیتون را بهش اضافه کنید. وقتی روغن داغ شد، حبه سیرهای له شده را بهش اضافه کنید و ۱ دقیقه تفت دهید تا بوی سیر خوب حس شود.

گل‌های گل کلم را از هم جدا کنید و آنها را در تابه بریزید. بعد از ۳ دقیقه تفت دادن، پیاز قرمز خرد شده و نمک و فلفل هم بپاشید.  ۵ دقیقه تفت دهید تا گل کلم خوب طلایی شود اما هنوز کمی سفت باشد. در آخر حبه سیرها را از مواد خارج کنید.

در این مدت پاستا را در آب جوش و مقداری نمک بپزید (۱ دقیقه کمتر از زمان توصیه شده روی بسته‌بندی).پاستا را آبکش کنید و نصف لیوان از آب آن را نگه دارید. پاستای آبکش شده را به تابه منتقل کنید.آب پاستای باقیمانده را همراه با مقدار کافی نمک و فلفل در تابه بریزید. یکی دو دقیقه بگذارید روی شعله بماند و مواد را زیر و رو کنید تا آب بخار شود و پاستا در سس غلیظ شود. پخت گل کلم هم در این مرحله کامل می شود.

حالا تابه را از روی شعله بردارید.دو قاشق آب لیمو ترش روی پاستا بریزید. روی پاستا پودر نان را بریزید. در صورت تمایل کمی پنیر پارمزان و جعفری هم روی پاستا بریزید و سرو کنید.

نوش جان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دستورات آشپزی یگر

سبد خرید
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری

تندیس پرستیژ مدیریتی شرکت کارال

از جمله با ارزش­ترین افتخارات کارال در سال های جاری، انتخاب کارال به عنوان برترین مجموعه ایرانی در زمینه رعایت حقوق مصرف­ کنندگان است. این افتخار بزرگ در سال 1393 و بر اساس برنامه ­ریزی و تلاش بسیار از طرف مدیران این مجموعه در جهت افزایش استانداردهای مربوط به خدمات ویژه به مشتریان بدست آمد، ما تلاش می­کنیم به مراحلی بالاتر از رضایت در میان  مصرف­ کنندگان خود دست یابیم. این تندیس از طرف جناب آقای سید محمّد جعفری رئیس انجمن ملّی حمایت از حقوق مصرف ­کنندگان به کارال اهداء شد تا تأکید مجددی باشد بر اهمیت و جایگاه ویژۀ مشتریان کارال.

تندیس رضایتمندی مشتری کارال از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

از جمله با ارزش­ترین افتخارات کارال در سال های جاری، انتخاب کارال به عنوان برترین مجموعه ایرانی در زمینه رعایت حقوق مصرف­ کنندگان است. این افتخار بزرگ در سال 1393 و بر اساس برنامه ­ریزی و تلاش بسیار از طرف مدیران این مجموعه در جهت افزایش استانداردهای مربوط به خدمات ویژه به مشتریان بدست آمد، ما تلاش می­کنیم به مراحلی بالاتر از رضایت در میان  مصرف­ کنندگان خود دست یابیم. این تندیس از طرف جناب آقای سید محمّد جعفری رئیس انجمن ملّی حمایت از حقوق مصرف ­کنندگان به کارال اهداء شد تا تأکید مجددی باشد بر اهمیت و جایگاه ویژۀ مشتریان کارال.

تندیس رضایتمندی مشتری کارال از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

تندیس استاندارد و جایزه بین المللی ضمانت کیفیت کالا در صنعت لوازم و تجهیزات آشپزخانه ( آیتک )

شرکت کارال مفتخر به دریافت تندیس استاندارد و جایزه بین المللی ضمانت کیفیت کالا در صنعت لوازم و تجهیزات آشپزخانه ( آیتک ) از سوی کشور آلمان در مرداد ماه 1395 می باشد.

تندیس استاندارد و جایزه بین المللی ضمانت کیفیت کالا در صنعت لوازم و تجهیزات آشپزخانه ( آیتک )