درباره شرکت کارال

شرکت کارال در سال 1374 و با هدف تولید ظروف بهداشتی هاردآنادایزد برای اولین بار در آسیا توسط مرحوم دکتر سیدمهدی میرمحمد صادقی ایجاد شد.

مهم­ترین آرمان کارال افزایش سلامتی در جامعه از طریق مجموعه­ ای از کالاهاست که در تولید آن­ها بیش از هر چیز دیگر به موضوع سلامتی و بهداشت اهمیت داده شده باشد. از جمله قدیمی­ ترین محصولات در سبد کالاهای کارال ظروف بهداشتی هارد آنادایزد است که در تولید آن­ها از هیچ لایه و روکش شیمیایی استفاده نشده است، شرکت کارال در ادامه مسیر پیشرفت خود در سال ها­ی اخیر تلاش نموده است با اضافه نمودن کالاهای مورد نیاز آشپزخانه­ های ایرانی و با تأکید بر روی دو مقولۀ سلامت و زیبایی در طراحی امکانات بیشتری را برای دوستداران محصولات بهداشتی و کارال فراهم نماید، شرکت کارال اولین و تنها تولیدکننده ظروف بهداشتی هاردآنادایزد در کشور و دارندۀ نشان ملّی استاندارد ایران می­باشد.

مأموریت کارال

ما در شرکت کارال تلاش می­کنیم بهداشتی­ ترین و با کیفیت­ ترین محصولات مورد نیاز در آشپزخانه و منازل را با مناسب­ ترین شرایط از نظر فروش و خدمات پس از فروش در اختیار هموطنان و مخاطبین عزیزمان قراردهیم، از نظر ما ایرانیان لایق بهترین­ ها هستند.

چشم انداز کارال

چشم انداز ما تبدیل شدن به محبوب­ ترین برند لوازم خانگی ایران با بالاترین سهم بازار در خاورمیانه تا سال 2030 می­باشد. که این مهم را با افزایش هم زمان کیفیت، تنوع محصولات و برندسازی در کشورهای حوزۀ cis فراهم خواهیم نمود.

مهارت ما در کارال

مهارت ما در تولید و تأمین محصولاتی است که از بالاترین استانداردهای مربوط به سلامت کالا برخوردار باشند، تیم­ های کارشناسی کارال در بخش­ های گوناگون شامل تیم­ های تحقیق و توسعه، طراحی و بازاریابی به طور یکپارچه و در همکاری با یکدیگر مأموریت دارند تا با کشف  نیاز­های جدید مصرف­ کنندگان، طراحی با محوریت زیبایی شناختی و تأمین کالاهایی با بالاترین کیفیت در جهت پاسخ به این نیازها قدم بردارند.

چرا کارال را انتخاب کنیم؛

چون ما همواره پاسخ­گوی نیازها و سؤالات شما خواهیم بود؛ خدمات ما به شما در یک روند منظم، قبل از خرید و در جهت کمک به تصمیم­­ گیری برای خرید آغاز می­شود و تا همیشه ادامه می­یابد. در کارال هیچ­گاه سلامت و کیفیت محصول، فدای سودآوری نمی­ گردد و به طور کلی خدمات ما به خریدارانمان فراتر از استانداردهای معمول است.