پن کیک سیب زمینی

طرز تهیه پن کیک سیب زمینی در کارگاه آشپزی کارال

طرز تهیه پن کیک سیب زمینی در کارگاه آشپزی کارال

مواد لازم برای طرز تهیه پن کیک سیب زمینی در کارگاه آشپزی کارال:

مواد لازم
مقدار
 سیب زمینی بزرگ 3 عدد
پنیر پارمزان یک چهارم لیوان
آرد سفید 6 قاشق غذاخوری
تخم مرغ 1 عدد
پیاز 1 عدد
جعفری خرد شده 1 قاشق غذاخوری
نمک، زردچوبه و فلفل به میزان لازم

 

طرز تهیه پن کیک سیب زمینی در کارگاه آشپزی کارال :

سیب زمینی ها را بپزید، پوست بکنید و خوب بکوبید تا له شوند و به صورت پوره درآیند. پوره سیب زمینی را داخل کاسه ای بریزید و تخم مرغ ، 3 قاشق غذاخوری آرد، پنیر پارمزان رنده شده ، پیاز رنده شده ، جعفری خرد شده و نمک را اضافه کنید و خوب مخلوط نمایید تا مایه پن کیک یکدست شود.

داخل ماهیتابه مقداری روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا داغ شود، با دست مقداری از مایه پن کیک بردارید و کف دست تان شکل دهید، 3 قاشق باقی مانده آرد را داخل کاسه ای بریزید، دو طرف پن کیک را در آرد بغلطانید سپس داخل ماهیتابه قرار دهید.

وقتی یک طرف پن کیک طلایی شد برگردانید تا طرف دیگر طلایی شود سپس پن کیک سیب زمینی را در ظرف بریزید و به همراه ماست چکیده یا خامه ترش سرو کنید.

نوش جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دستورات آشپزی یگر

سبد خرید
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری

تندیس پرستیژ مدیریتی شرکت کارال

از جمله با ارزش­ترین افتخارات کارال در سال های جاری، انتخاب کارال به عنوان برترین مجموعه ایرانی در زمینه رعایت حقوق مصرف­ کنندگان است. این افتخار بزرگ در سال 1393 و بر اساس برنامه ­ریزی و تلاش بسیار از طرف مدیران این مجموعه در جهت افزایش استانداردهای مربوط به خدمات ویژه به مشتریان بدست آمد، ما تلاش می­کنیم به مراحلی بالاتر از رضایت در میان  مصرف­ کنندگان خود دست یابیم. این تندیس از طرف جناب آقای سید محمّد جعفری رئیس انجمن ملّی حمایت از حقوق مصرف ­کنندگان به کارال اهداء شد تا تأکید مجددی باشد بر اهمیت و جایگاه ویژۀ مشتریان کارال.

تندیس رضایتمندی مشتری کارال از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

از جمله با ارزش­ترین افتخارات کارال در سال های جاری، انتخاب کارال به عنوان برترین مجموعه ایرانی در زمینه رعایت حقوق مصرف­ کنندگان است. این افتخار بزرگ در سال 1393 و بر اساس برنامه ­ریزی و تلاش بسیار از طرف مدیران این مجموعه در جهت افزایش استانداردهای مربوط به خدمات ویژه به مشتریان بدست آمد، ما تلاش می­کنیم به مراحلی بالاتر از رضایت در میان  مصرف­ کنندگان خود دست یابیم. این تندیس از طرف جناب آقای سید محمّد جعفری رئیس انجمن ملّی حمایت از حقوق مصرف ­کنندگان به کارال اهداء شد تا تأکید مجددی باشد بر اهمیت و جایگاه ویژۀ مشتریان کارال.

تندیس رضایتمندی مشتری کارال از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

تندیس استاندارد و جایزه بین المللی ضمانت کیفیت کالا در صنعت لوازم و تجهیزات آشپزخانه ( آیتک )

شرکت کارال مفتخر به دریافت تندیس استاندارد و جایزه بین المللی ضمانت کیفیت کالا در صنعت لوازم و تجهیزات آشپزخانه ( آیتک ) از سوی کشور آلمان در مرداد ماه 1395 می باشد.

تندیس استاندارد و جایزه بین المللی ضمانت کیفیت کالا در صنعت لوازم و تجهیزات آشپزخانه ( آیتک )