• کارال Karal


    ظروف کارال هاردآنادایزد ، هیچ نوع لایه و روکشی ندارند، طعم غذا را تغییر نمی دهند و مواد مضری از خود به غذا پس نمی دهند. ظروف کارال جایگاه اول صرفه اقتصادی را به خود اختصاص داده است، زیرا عمر ظروف هارد آنادایزد کارال بیش از ده سال بوده و در طول این مدت هیچ نیازی به بازسازی و ترمیم ندارند.

  • ظروف کارال هاردآنادایزد

    لیست محصولات و ظروف کارال :
    - سرویس قابلمه کارال هاردآنادایزد
    - قابلمه کارال هاردآنادایز
    - ماهیتابه کارال هاردآنادایزد
    - زودپز استیل کارال
    - ابزار آشپزخانه کارال
    - کتری و قوری استیل کارال

  • ارتباط با شرکت کارال

    آدرس دفتر مرکزی کارال :
    تهران، خیابان شریعتی، روبروی مترو قلهک، نبش کوچه سرافراز، ساختمان کارال
    شماره تماس شرکت کارال: 28490-021
    شماره فکس شرکت کارال : 28491-021
    ایمیل وبسایت کارال : info@ karal.ir
    اینستاگرام کارال: https://www.instagram.com/karal.ir
    کانال تلگرام کارال: https://telegram.me/karal_ir
    پشتیبانی تلگرام کارال: https://telegram.me/karal_eshop
    تلگرام واحد گارانتی کارال: https://telegram.me/karalservice

صفحه اصلی / تازه ترین اخبار آشپزی / کاهش وزن با رژیم غذایی سالم

کاهش وزن با رژیم غذایی سالم

کاهش وزن با رژیم غذایی سالم کارال

کاهش وزن با رژیم غذایی سالم

کارشناسان تغذیه یک رژیم غذایی سالم را شامل مصرف سبزیجات، میوه، آجیل، دانه­ ها، غلات کامل، لوبیا و عدس و همچنین روغن­ ها، پروتئین و چربی­ های سالم برای کاهش وزن با رژیم غذایی سالم می­ دانند.

تغذیه سالم و پاک علاوه بر مصرف مواد غذایی مذکور شامل دوری از مواد خوراکی فرآوری شده نیز هست. همچنین در یک رژیم غذایی سالم محدودیت مصرف نمک و مواد قندی افزودنی وجود دارد. علاوه بر کاهش وزن، پیروی از یک رژیم غذایی طبیعی فواید زیادی به همراه دارد که فایده اصلی آن، عمر طولانی است.

اما برای بهره ­گیری از فواید رژیم غذایی سالم و کاهش وزن لازم است که میزان خورد و برنامه غذایی­تان را تنظیم کنید. هر روز 5 تا 6 وعده غذای کم بخورید. سعی کنید فواصل بین غذا خوردنتان 2 تا 3 ساعت باشد. همچنین محققان توصیه می ­کنند بهترین زمان آخرین وعده غذایی 8:30 شب بوده و بعد از آن، نباید هرگز چیزی خورده شود.

در ادامه به مواد خوراکی سالم که برای کاهش وزن مناسب هستند اشاره می­ شود:

غلات: برنج قهوه ­ای، جو دوسر، نان ذرت مکزیکی، آرد بادام، آرد نارگیل

مغزیجات: پسته، گردو

پروتئین کم چرب: مرغ، بوقلمون، ماهی، لوبیا سیاه، سفیده تخم مرغ

سبزیجات: کدو مسما، آووکادو، گل کلم، اسفناج، کلم پیچ، بادمجان

میوه: آناناس، هنوانه، پرتقال، بیمو، میوه ­های توتی، گوجه فرنگی

روغن ­های سالم: زیتون، کنجد، نارگیل

لبنیات : ماست یونانی فاقد چربی، پنیر دلمه شده

موارد دیگر: پوره سیب شیرین نشده، سیر، شیر بادام شیرین نشده

محققان توصیه می­ کنند علاوه بر مصرف مواد خوراکی فوق، روزانه مقادیر زیادی آب بنوشید. روزانه مقدار مناسب میوه (دو وعده) و سبزیجات (سه وعده) مصرف کنید.

به جای نمک، از ادویه ­ها، گیاهان تازه، سرکه یا لیمو ترش استفاده کنید.

گوشت حاوی مقدار زیادی چربی اشباع شده و کلسترول است، از این رو کمتر مصرف کنید.

گردآوری دپارتمان آشپزی سالم کارال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد الکترونیک شرکت کارال